Sol Club El Kantaoui - ne baš dobro iskustvo


Hotel Sol Club El Kantaoui, iz lanca El Mouradi, nalazi se u blizini Port El Kantauija (kod Susa) u Tunisu. ima 4 zvezdice, ali sam u hotelu sa 3 zvez
dice, Hammamet Beach u Hamametu, dobila mnogo bolju i kvalitetniju uslugu. Većinu problema pravi uglavnom neljubazno osoblje - očekuju da im prvo date napojnicu, pre nego što vam ukažu bilo kakvu pažnju. Ako ste tvrdoglavi, kao ja, i odbijate da budete "naivni turista" sa parama "za bacanje" (ili što bi se na srpskom lepo reklo "ovca za šišanje"), koji je spreman da plaća pre nego što dobije ikakvu uslugu, onda se pripremite na to da budete potpuno ignorisani - imam utisak da vas odmah žigošu kao škrticu i rašire vest među ostalim osobljem, tako da ot tog trenutka nadalje više nećete dobiti pristojnu i osnovnu uslugu ni u jednom delu hotela. Jedini koji su bili ljubazni prema nama su spasioci koji su radili pored bazena i hotelski doktor (verovatno zato što oni ne očekuju napojnicu ni od koga) i bili su veoma ljubazni i uslužni kada se moja ćerka povredila.


Plaža je na 10-ak minuta od hotela, jer na putu do nje morate da pređete bungalovski kompleks, što je još jedan nedostatak (naročito ako ste sa malim detetom).Dobra stvar je što možete da ostavite svoj peškir na plaži i tako sačuvate mesto za posle podne. Još jedna mana je to što, iako ste gost hotela, morate da plaćate ležaljke (da li treba da napomenem da me je čovek koji je iznajmljivao ležaljke mrzeo, jer ih nisam uzimala?). Na plaži ima dosta kanti za smeće (u obliku ćupova), ali ih prazne tek svaki drugi-treći dan, tako da se brzo prepune.

Sve u hotelu je bar 2 puta skuplje nego u Port El Kantauiju, a još i više nego u Susu. Ali, ako želite da idete u bilo koje od ova dva mesta, morate da idete taksijem, što je poprilična avantura i morate biti dodatno oprezni - ima mnogo "divljih" taksija, koji se uglavnom mogu prepoznati po svetlećem znaku na vozilu (oni nemaju taksimetre).

Ako ste žena, bez muške pratnje, pripremite se na gomilu nepristojnih dobacivanja i predloga od strane muškog osoblja hotela - nemačka turistkinja mi se požalila da ju je muškarac (koji radi u hotelu) čak i pipao.

Sobe nisu loše, ali je čistoća sumnjiva. Pesak koji je spadao sa ćerkinih igračaka za plažu je danima stajao na podu sobe, sve dok nisam ugledala sobaricu i zamolila je da ga počisti (naravno potrudila se da mi pokaže koliko je deranžiram i mrmljala je sebi nešto u bradu). Kada smo tek došli u hotel, na jednom od naših kreveta je bilo prljavo ćebe. Zahvaljujući tome sam otkrila da se oni samo prave da govore engleski - oni ga čak ni ne razumeju. Kada sam pozvala recepciju i zamolila da mi zamene ćebe, recepcionerka mi je samo odgovorila "No problem, I will send someone". Međutim, pošto ćebe nije zamenjeno ni do sutradan ujutro, ponovo sam pozvala recepciju i recepcioner (sada je već bila nova smena) je bio veoma šokiran kada je čuo da ćebe nije zamenjeno, i obećao da će odmah reagovati. Naravno, problem je ostao i do sledeće smene, i opet sam morala da razgovaram sa recepcionerkom od prethodnog dana. Njoj je bilo jako neprijatno, i uveravala me da je prema zapisniku (listi) o održavanju soba ćebe promenjeno 5 puta. Tada sam već počela da sumnjam u njihovo znanje engleskog i pitala je "Do you speak English?" odgovorila mi je (uvređeno) da je završila viši kurs engleskog jezika. U tom trenutku mi je prišla ćerka i rekla mi da u kupatilu imamo zelene peškire, umesto belih. Znači, oni čak ne znaju ni razliku između peškira (towel) i ćebeta (blanket)! Ako govorite engleski sa njima, proverite da li su ZAISTA razumeli šta želite.

Dečji bazen je tako prljav, kao da ga nikada ni ne čiste.


Najbolje u hotelu je hrana. Veoma širok izbor hrane - od francuske do tradicionalne tunižanske kuhinje. Izbor od tri supe/čorbe, svako veče različite vrste, odlično pecivo (francuska škola), riblja, mesna i vegetarijanska jela. Veoma velika i raznovrsna ponuda za doručak. Nemam nikakve primedbe, i zapravo, ovo je najbolja polu-pansionska hrana koju sam u životu videla (i jela).

Ipak, moj opšti utisak je loš i ne bih preporučila ovaj hotel prijateljima, niti bih ponovo odsela u tom hotelu.

(Ovaj tekst je prevod mog originalnog teksta na engleskom jeziku, koji se nalazi na turističkom web portalu trivago)

0 Responses

Постави коментар